Szállítóheveder

téma név mobil szám közvetlen szám skype
Illetékes munkatárs Molnár Flórián +36 20 9819131 +36 20 9149629 molnar.florian.moltech
Moltech ügyfélszolgálat

Kis Kornélia

+36 20 9819131 +36 20 9819131 moltechugyfelszolgalat

 

az önök igényeinek és szállítási feladatainak megfelelően

Műanyag hevederek gyártása

Szállítóheveder gyártása, forgalmazása, az anyagmozgatás területére.

A szállítóhevedereket kiváló minőségben kínálja a Moltech Anyagmozgatás- és Hajtástechnikai Kft. immáron 1995 óta, az ipar, élelmiszeripar és a mezőgazdaság számos területére.
Saját röszkei műhelyünkben állítjuk elő több mint 40 féle komponensből az Önök igényeinek és szállítási feladatainak leginkább megfelelő szállítószalag hevedert.
Amennyiben igény merül fel, képzett és motivált kollégáink jól felszerelt szervízautónkkal a helyszínre kiszállva felszerelik és beállítják az Ön által rendelt hevedert a szállítóberendezésen. Helyszíni munkáink minősége megegyezik a szakműhelyünkben végzett munka minőségével.

Szállítószalag hevederek kialakítása

Ha a szállítási feladat igényli, akkor a heveder szállító felületére kereszt-, vagy hosszirányban különböző méretű, alakú, színű, keménységű bordákat, profilokat, lapátokat hegesztünk. Ezek a profilok általában a fedlap anyagával megegyező alapanyagból készülnek, így különleges hegesztési eljárásunk segítségével a szállítófelület integrált részévé válnak, mely a ragasztós eljárással szemben, sokkal erősebb kötést biztosít.

Sima Hossz- és keresztbordás "U" bordás Lapátos hullámperemes
műanyagszállítószallagok(2).jpg műanyagszállítószallagok.2.jpg műanyagszállítószallagok.3.jpg műanyagszállítószallagok.4.jpg
Normál hevederek PVC vagy PU alapanyagból készülhetnek, sima vagy strukturált felülettel. Az alsó felület szövetes vagy burkolt kivitelű. Az alapanyag egy része élelmiszeripari minősítéssel FDA és/vagy OÉTI bizonyítvánnyal rendelkezik. A szállítószalag hevederek fehér, almazöld, olajzöld, kék színekben kérhetők. A szállítószalag szállító felületére különböző méretű és alakú profilokat hegesztünk fel. A profilok alapanyaga a hevederével megegyezik így ez adja a legjobb kötést. Az "U" bordás profilozású hevederünk nagyon népszerű ügyfeleink körében. A bordákat úgy hegesztjük fel a hevederre, hogy azok alja  és teteje  átfedjék egymást , így  a visszafutó ágon  nem fog "csattogni" a szalag. Ez csendesebb futást és hosszabb élettartamot eredményez. Ömlesztett termékek ferde szállítására többféle profilozási, hegesztési javaslatunk van. Ha pontosan ismerjük a paramétereket akkor az optimális megoldást választjuk ki és gyártjuk le. Az egyik legkomplikáltabb hevedertípus, a hullámperemes szállítóheveder legyártása sem jelent problémát.
A szállítószalag szállító felületére különböző méretű és alakú profilokat hegesztünk fel. A profilok alapanyaga a hevederével megegyezik így ez adja a legjobb kötést..

Alapanyagok

 

A rövid határidejű szállítást a heveder alapanyag készletünk, partner kapcsolataink illetve műhelyünk magas technikai színvonala garantálja. Szakműhelyünkben általában 20 féle alapanyagból lehet választani. Ha ezek közül nem találjuk meg az optimális megoldást akkor holland, dán, és francia beszállítóink raktárából további 20-40 féle alapanyag áll rendelkezésünkre rövid szállítási határidővel.

Legfontosabb tulajdonságok

Alkalmazott műanyag PVC (polivinilklorid) vagy PU (poliuretán) a PU alapanyag, tartósabb, kopásállóbb, higiénikusabb
Szövetbetétek száma 1, 2, 3 szövetbetétek számával nő a szilárdság, nő a az alkalmazható minimális dobátmérő
Fedlap vastagsága 0,5 - 5 mm ezzel a felülettel érintkezik az áru
Fedlap felülete sima vagy mintázott a mintázott lehetővé teszi a ferde szállítást, megnehezíti az áru visszacsúszását
Alsó felület szövetes vagy borított szövetes borítás lehetővé teszi a csúszó alátámasztást, alsó borítással ellátott görgős alátámasztást igényel
Keresztstabilitás vályúsodó vagy keresztmerev az ömlesztett termékek vízszintes szállításánál a vályúsodó alapanyag "befekszik" a V alakban kialakított vázszerkezetbe, így nagyobb mennyiséget tud a szalag szóródásmentesen elszállítani
Élelmiszeripari alkalmazhatóság élelmiszerrel közvetlenül érintkezhet vagy nem FDA/USDA esetleg OETI minősítéssel rendelkező alapanyagokkal közvetlenül érintkezhet az élelmiszer, ha ez a minősítés nincs akkor csak csomagolt formában
Szín almazöld, olajzöld, szürke, fekete, fehér, kék a leggyakrabban alkalmazott színek, általában a kék és a fehér alapanyagok rendelkeznek élelmiszeripari minősítéssel

Alapanyag szállítófelület minták

SG P8 P2 P7 P6 NP
minta6.JPG
minta2.JPG
minta5.JPG
minta4.JPG
minta8.JPG
P9 P5 SG P1 IO MX
minta7.JPG
minta3.JPG
minta1.JPG
minta9.JPG minta10.JPG

Fedlap lapátozás

Ha a szállítási feladat igényli, akkor a heveder szállító felületére kereszt-, vagy hosszirányban különböző méretű, alakú, színű, keménységű bordákat, profilokat, lapátokat hegesztünk. Ezek a profilok általában a fedlap anyagával azonos anyagból készülnek, így különleges hegesztési eljárásunk segítségével a szállítófelület integrált részévé válnak, mely a ragasztós eljárással szemben, sokkal erősebb kötést biztosít.

Egyenes lapát Élelemiszeripari lapát Ferde lapát Szövetes egyenes lapát Hullámperem
T profil.JPG T profil FDA.JPG Ferde profil.JPG szövet erősített lapát.JPG hullámperem.jpg
H=20,30,40,50,60,80 H=20,30,40,50,60 H=30,40,50,60 H=40,60,80,100 H=20,40,50,60,80

Alsó felület profilozások

Gyakori probléma a szállítószalag hevederek "félrefutása". Ezt tudjuk megakadályozni azzal, hogy a futószalag heveder alsó felületére ékszíj profilt hegesztünk. Ez a profil kialakítása szerint lehet teli, könnyített más néven fogazott, valamint elhelyezkedése szerint lehet középen, vagy a heveder két szélén.

M típusú vezetőborda K tipusú vezetőborda Alsó vezetőborda Dupla alsó vezetőborda
M profil.JPG K profil FDA.JPG alsó vezetőborda(2).JPG dupla alsó vezetőborda.JPG
6x4, 8x5,10x6, 13x8, 17x11, 22x14 10x6, 13x8, 17x11

Végtelenítési eljárások, módok

Hevederek végtelenítését felhasználási területtől függően kétféle módon végezzük. Speciális nagy nyomású hevítéses eljárással (vulkanizálás), vagy nagy szilárdságú mechanikus kapcsozással. Mindkét technológia kipróbált, megbízható eljárás.

vegtelenitesi eljarasok2.jpg
Melegtechnológiás farkasfogas végtelenítési mód
Az egy szövetbetétes szállítóhevederek végtelenítésénél alkalmazzuk. A hevederek végeit tükrösen úgynevezett "farkasfogasra" vágjuk. Ezután kerül be a végtelenítő présbe ahol nagy nyomáson megfelelő hőmérsékleten az alapanyag megolvad. Hőntartás és hűtés után megfelelő kötés alakul ki. Az így végtelenített szállítószalagok kisebb dobátmérőkön tudnak átfordulni.
vegtelenitesi eljarasok(2).jpg
Melegtechnológiás átlapolt végtelenítési mód
A több szövetbetétes szállítószalagoknál alkalmazzuk. A heveder végeinél elválasztjuk a rétegeket egymástól, majd lépcsős formában eltávolítjuk. Így kerül be a végtelenítő présbe ahol nagy nyomáson megfelelő hőmérsékleten az alapanyag megolvad. Hőntartás és hűtés után megfelelő kötés alakul ki.
vegtelenitesi eljarasok3.jpg
Melegtechnológiás dupla farkasfogas végtelenítési mód
Ez az eljárás a legújabb. Ezt a végtelenítési eljárást kedveljük a leginkább.
Az átlapolásos  és a farkasfogas technológiát és előnyeit egyesíti. A legjobb
tulajdonságokkal rendelkező kötést kapjuk.
vegtelenitesi eljarasok4.jpg
Kapcsozásos végtelenítési mód
A kapcsozásos eljárásnak előnye a gyorsasága és az egyszerűsége. Néhány egyszerű szerszámmal helyszínen a berendezésen is elvégezhető. 1,5- 15 mm heveder vastagságig lehet alkalmazni.
vegtelenitesi eljarasok5.jpg
Lemezes kapcsozásos végtelenítési mód
Gyorsasága mellett a legnagyobb előnye, hogy egy kalapácson és egy stabil alátéten kívül nem kell hozzá semmi. Tehát akár a felhasználó is végtelenítheti a szalagot. gyakran alkalmazzák átmeneti gyors hibajavításra.
Ez az eljárás a legújabb. Ezt a végtelenítési eljárást kedveljük a leginkább.
Az átlapolásos  és a farkasfogas technológiát és előnyeit egyesíti. A legjobb
tulajdonságokkal rendelkező kötést kapjuk.
pályázat

A Moltech Kft. jövedelemtermelő képességének erősítése IKT megoldások alkalmazásával. A projekt a GOP-2.2.3-08-2008-0306 pályázaton nyert forrásból, az Európai Unió társfinanszírozásával valósul meg.